„Tony” 0985785 – 2012

Categorii: Articole interesante | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „„Tony” 0985785 – 2012

  1. barbosuflorin

    pentru cei interesati porumbelul este de vanzare

    • bogdan

      Buna seara.
      Am vazut ca aveti foarte multi porumbei de valoare si multa experienta in incrucisarea lor.Va rog sa ma ajutati:am o femela sion/ianssen/imbrecht imperecheata cu un mascul stichelbaut/desmet m/sion/imbrecht si nu am avut rez.bune cu puii anul acesta.Imi puteti recomanda din crescatoria d-vstra cate o pereche pt.fiecare si imi puteti spune daca am facut o alegere buna imperechindu-i.Va multumesc.

  2. barbosuflorin

    Acest porumbel este de vanzare…

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

